piepen en gillen van de banden in elke bocht

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9TDI
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-05-2008 23:39

[103766]Ik heb gisteren nieuwe banden onder mijn golf 4 gezet nu piepen ze in elke bocht en dat zelfs bij het langzaam nemen van de bocht

de auto zelf rijdt ook niet fijn ook voordat ik deze banden geplaatst had. Het stuur is gevoelig.

Schokdempers voor misschien???