Geplaatst: 01-05-2008 23:39
[103766]Ik heb gisteren nieuwe banden onder mijn golf 4 gezet nu piepen ze in elke bocht en dat zelfs bij het langzaam nemen van de bocht
de auto zelf rijdt ook niet fijn ook voordat ik deze banden geplaatst had. Het stuur is gevoelig.
Schokdempers voor misschien???