Geplaatst: 02-05-2008 20:22
[103802]heb last van een soort diesel klop in motor, allleen met optrekken van auto tot 1500 toeren.(niet altijd en vaak als motor warm is).
de auto heeft 95000 km gelopen, is normaal onderhouden en er word regelmatig een brandstof reiniger toegediend.
verder loopt auto perfect, start goed en rookt niet.
nu was ik benieuwd of het misschien mogelijk/nodig is om de verstuivers opnieuw te laten inregelen?
of heeft iemand een sugestie wat dit geluid kan veroorzaken.
dit is trouwens mijn eigen auto.
groeten Bart