Geplaatst: 17-05-2009 14:21
als je de motor start geen problemen maar als je wegrijdt bij koude start dan begint de auto te schokken tijdens het optrekken,en als deze op temperatuur komt is het over,gevoel dat hij inhoud,des te meer gas des te meer begint te schokkenen als je over de 2500toeren aanhoud in de 1e versnelling is het over.