Geplaatst: 13-04-2009 16:09
[126615]Hallo, Medeforumers.
Ik heb hier een bmw 316i uit 1992 staan(m40), alleen hiervan zijn de achteras rubbers versleten. Nu is de vraag is dit veel werk om deze te vervangen, en is hier nog speciaal gereedschap voor nodig? En wat moet er precies allemaal los, want je komt er niet zo makkelijk bij. Er is hier vast wel iemand die hier ervaring mee heeft.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Bas.