Geplaatst: 04-03-2008 21:54
Ik ben niet thuis in Golf. Ik heb een distributieriem vervangen maar de auto heeft geen trekkracht meer en reageert slecht op het gas. Ik heb de krukas en de nokkenas keurig op BDP van de 1e cilinder afgesteld, maar er zit nog een 3e tandwiel met een merkteken O/T. Maar ik kan op het blok niets vinden, waar ik dat op af moet stellen. Ik dacht, daar zit alleen de oliepomp dus het is niet zo belangrijk, maar nu ben ik bang dat ook het verdeelhuis er op zit en dat de ontsteking helemaal verkeerd staat.
Wie kan mij zeggen waar ik dat 3e tandwiel op af moet stellen?
Gert van Driel.