Geplaatst: 06-03-2008 12:20
Hoi,
klacht 1 :
auto staat regelmatig met accu leeg, hierin is geen regelmaat, kan een maand goed gaan maar soms ook twee.
-geen lekstroom kunnen meten op moment dat auto in werkplaats is.
-originele radio schijnt wel eens de boosdoener te zijn maar die is vervangen door enkel dins pioneer.
klacht 2 :
tijdens het rijden gaan de deuren soms op slot wanneer het stuur verdraait wordt (wanneer je een bocht om gaat bv) , ook als je de motor afzet en dan de sleutel uit het contactslot neemt gaan soms spontaan de deuren op slot.
klacht 3 :
de brandstofmeter van deze auto wijkt sinds kort ook erg af, geeft meer aan als dat er in zit, dus zonder brandstof komen staan is ook al voor gevallen.
omdat het beide (1 + 2) van die soms wel/soms ook niet klachten zijn is meten/constateren wat er gebeurt vrij moeilijk.
ik hoop dat iemand hier het zelfde al eens gehad heeft en mij op weg kan helpen.
alvast bedankt.