Geplaatst: 08-03-2008 20:56
Ik heb hier een audi met het volgende probleem:
Auto loopt vaak onregelmatig stationair en blijft vaak (tussen 1200 en 1500 rpm) in toeren hangen als je het gas loslaat, zakt daarna langzaam terug naar normale waarden maar is dan erg onegelmatig. Ook ploft ie soms in de uitlaat bij het overschakelen in lagere toerentallen. Het probleem kwam alleen sporadisch voor maar is in de loop van de tijd erger geworden volgens eigenaar, nu doet ie het bijna constant.
Heb de volgende werkzaamheden al verricht:
* dubbele temperatuur sensor vervangen (geeft vaak dit soort problemen)
* gasklephuis vervangen en ingeleerd (na reiniging van de oude bleek het probleem hezelfde)
* vacuum slangen onderdruk installtie vervangen (zorgen ook vaak voor dit soort problemen)
Met VAGCOM geen foutcodes. Gezien het klachten verloop zou je denken dat iets mechanisch is.
Iemand nog suggesties?? Iemand bekend met dit probleem??
N-57?
Lambda?
Bobines?