Geplaatst: 27-04-2009 9:45
Wij hebben hier een polo staan en als je iets gas geeft gaat het olielampje knipperen en de snelheidsmeter doet het ook niet. Wij hebben de zekeringen na gekeken en die zijn goed foutcode's uitgelezen maar geeft geen aparte storingen aan. De klant heeft er zelf een ander stuurhuis onder gezet? Kent iemand dit probleem? Alvast bedankt voor de moeite.