Geplaatst: 28-04-2009 17:15
[127611]Hoi ik heb hier een vito 112 cdi 05-99 en heb last van zwarte rook tijdens het rijden in deellast tussen de 2300 en 3200 toeren. Geen foutcodes turbo regeling, werkt drukken zijn goed, heb het hele inlaat gedeelte gecontroleerd op eventuele gescheurde slangen, compressietest gedaan (electronische), hoeveelheids vergelijking gedaan, de kat is al verwijdert, 600 km geleden hebben we de verstuivers al laten testen ivm lekkende brand plaatjes. hij loopt verder perfect in alle gebieden bij vollast geen zwarte rook dit vindt ik vreemd, volgens mij als het een elect probleem zou zijn had ik foutcodes of een noodloop moeten hebben, en alle te controlleren waardes waren goed. dus als iemand nog een idee heeft ???