Geplaatst: 10-02-2009 22:27
[122081]Na enkele minuten rijden brandt het esp en daarna het bandenspanningslampje . Soms branden ook bijna alle lampjes op het instrument , en de kilometerteller valt uit , alsook de toerenteller
defectcodes voornamelijk in de abs module ivm can bus
heeft iemand ervaring met de abs module die dit probleem geeft ?