Geplaatst: 09-02-2009 20:33
[121972]Buurman vroeg of ik eens naar zijn auto wou kijken, maar dacht eerst een berichtje te plaatsen hier op Problemcar.
Wagen haalt dus maar max. 2100 toeren per minuut. Geen "check-engine lampje"
Nog iemand meegemaakt?
Katalysator toe? Problemen met EGR-kleppen bij deze motor?
Groeten