Niet aanslaan, na uitvallen

2 reacties

Merk
Seat
Model
Ibiza
Type
Onderwerp
Motorcode
1400
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-02-2009 16:07

[122130]Goedendag,

Er is een seat ibiza binnengekomen die onder het rijden is stil gevallen.

Auto heeft geen vonk en de brandstof pomp draait ook niet meer.

Uitlezen lukt ook niet. kan in alle systemen komen behalve van de ecu.

Auto heeft wel al een sleutel met vierkante-baard.

Iemand dit ooit eerder mee gemaakt??

Lijkt mij geen startonderbreker probleem want dan zou de auto moeten aanslaan en meteen weer afslaan zover ik weet.

Hopende op reactie,

Groet

Peter