Bout afgebroken van spanrol multieriem

15 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
ATA
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-03-2008 20:36

[100840]Van een volkswagen Lt 35 is al verschillende keren de bout afgebroken van de spanrol bevestigging.

Dit is de bout waarmee het spanrol mechaniek tegen het blok gemonteerd wordt

Heb alles vervangen wat gemonteerd wordt om de spaninrichting weer te herstellen

Zoals :

Nieuwe bout

schokdemper

Alle busjes van de hefboom

Nieuwe multieriem

Heb orginelen VW onderdelen gebruikt

Alle werkt volgens mij naar behoren

Maar hij is nu denk ik al 4 x afgebroken

Eventueel een trilling ?

Zou het kunnen zijn dat de vrijloop van de dynamo niet werkt

Kan dit nu niet zien auto word nu opgehaald voor morgen

Wie heeft een oplossing

Met vriendelijke groet

Theo