Geplaatst: 13-03-2008 20:36
[100840]Van een volkswagen Lt 35 is al verschillende keren de bout afgebroken van de spanrol bevestigging.
Dit is de bout waarmee het spanrol mechaniek tegen het blok gemonteerd wordt
Heb alles vervangen wat gemonteerd wordt om de spaninrichting weer te herstellen
Zoals :
Nieuwe bout
schokdemper
Alle busjes van de hefboom
Nieuwe multieriem
Heb orginelen VW onderdelen gebruikt
Alle werkt volgens mij naar behoren
Maar hij is nu denk ik al 4 x afgebroken
Eventueel een trilling ?
Zou het kunnen zijn dat de vrijloop van de dynamo niet werkt
Kan dit nu niet zien auto word nu opgehaald voor morgen
Wie heeft een oplossing
Met vriendelijke groet
Theo