Geplaatst: 14-09-2008 12:03
[111604]Klant klaagt over lawaai bij het afzetten van het contact. Dit lawaai situeert zich in het "genre" dat de luchtkleppen van de chauffage automatisch op en neer gaan. Geluid is moeilijk te omschrijven, maar als je auto verlaat begint er iets te "grommen" in het dashbord/luchtpijpen