Geplaatst: 05-05-2008 10:29
[103928]Ik heb hier een golf 3 1400 benzine, en hij wil enkel lopen met losgekoppelde alternator ofwel met alle verbruikers ingeschakeld.
alternator al gewisseld , battery al gewisseld,motorstuurdoos gewisseld,bobijn gewisseld.
alternator uitgemeten,alles normaal.
bij het aansluiten van een externe lader(alternator losgekoppeld)beginnen de problemen vanaf de spanning hoger gaat dan 14 V.De traagloop wordt dan zeer onregelmatig,je kan geen gas meer geven en hij valt uiteindelijk stil.
in het geheugen ook geen foutcodes .
K heb ook de benzinepomp al eens laten draaien op een externe battery , zonder resultaat.
Heeft er iemand nog een idee ????