Geplaatst: 06-05-2008 12:18
[103992]Goede dag
We hebben hier een hobby auto van een klant, nu willen wij daar de kleppen van stellen maar wij hebben daar geen info over. Wie kan ons daar mee helpen.
Bouwjaar kan ik zo niet vinden, het is wel een oudje.
Er ligt een 6 cylinder lijn blok in.
Afstelvolgorde en de klep speling.