Geplaatst: 07-05-2008 22:51
[104079]Hallo!
Ten eerst weet ik dat geluiden moeilijk te zeggen zijn op forum maar misschien heeft iemand dit ook gehad.
Als ik mijn met Ignis over 'n klinkerweg rij, hoor ik 'n rammel bij het voorterrein van de auto.
heb fuseekogels al gecontroleerd en stab. stang en dergelijke dingen maar heb nog niets kunnen ontdekken
Misschien heeft iemand dit al 'ns meer gehoord bij 'n Ignis Sport. of weet iemand er iets van in de Red Point Info.
Alvast bedankt
gr Niek