Geplaatst: 05-05-2008 20:32
[103964]Hallo,
Het deksel om de cabrio kap in op te bergen wil niet ontgrendelen. Nu heb ik op dit forum gelezen dat dat meestal in het achterklep slot zit.
Kan ik de bedrading ook doorverbinden om er zeker van te zijn dat het aan het slot licht?
Graag hoor ik van jullie,
M.v.g.Pieter de Jager