4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 13-02-2009 17:03
[122294]vraag motor v12 loopt niet. er is wel vonk.injectoren maar worden niet aangestuurd door ecu(krijgen geen massa)
waar zit de ecu ??? en waar is de tweede loze bobine voor die er op zit ?