Geplaatst: 10-07-2009 0:54
[132668]Er komt altijd een storing in P0638 gaskleppositie schakelaar afwijking positief! Weet iemand wat deze storing precies inhoudt want volgens mij gaat de smoorklep die op de inlaat zit geheel dicht waardoor de motor niet meer vooruit te branden is! Hij smoort zich helemaal maar er gaat geen lamp branden op dat moment!