Geplaatst: 10-07-2009 8:40
[132674]Het motorstoringslampje brandt. Uitgelezen foutcode had betrekking op het snelheidssignaal. Wat het nummer van de foutcode was weet ik helaas niet meer. Waar haalt de ECU zijn snelheidssignaal vandaan? De snelheidsmeter werkt overigens normaal.