Geplaatst: 13-07-2009 18:14
Wij hebben hier een Zafira DTI waar nu voor de 3e keer de startmotor hapert , je hoort alleen een klik
Contactblokje is al vernieuwd en dit zou dus de 3e startmotor worden binnen 2 jaar !!
Startmotor komt bij Lasaulec vandaan
Is dit toeval bij deze auto of gewoon slechte kwaliteit startmotor ???
Of kan het een andere oorzaak hebben ?
Alvast bedankt