Geplaatst: 17-07-2009 17:21
[133195]Goede middag,
Heb hier een opel meriva staan. Volgende foutcode;
P0170 Brandstof toevoer systeem arm
P0130 O2 sensor circuit spanning laag.
Klacht;
Na 3/4 uur rijden gaat motorlampje branden, auto sckokt en stoot.
Dit komt alleen naar voren als er ongeveer 3 kwartier gereden is!
We hebben de volgende stappen al ondernomen;
Brandstof stysteem gecontroleerd
Luchtsysteem gecontroleerd
Bobine vervangen (Volgens de TIS)
Lambdasonde 1 vervangen
Iemand nog ideeen?!