Geplaatst: 18-07-2009 11:56
[133237]Auto heeft het volgende probleem, bij airco aan maakt de auto een zuigend geluid wat midden boven uit het dashboard komt, zet je de airco uit dan valt het geluid langzaam weg dit is ook het geval bij het uitzetten van de auto, na het uitzetten neemt het langzaam af net of er druk/vacuum ergens is ontstaan en langzaam minder wordt.
Geluid is er altijd bij airco aan maar geluidsniveau varieert.
Wie kan me vertellen wat dit is?.