Geplaatst: 18-07-2009 12:02
[133239]De ABS lamp brand af en toe na de start en blijft dan aan maar niet altijd
Uitlezen geeft storing (C1095 relais pompmotor foutief ),maar de kts pakt wel een ander type abs
dus hij kan hem ook verkeerd vertalen?? De auto staat wel al een tijdje in de voorraad
nu grote beurt gegeven ,nieuwe remvloeistof ,sensoren schoongemaakt.