Geplaatst: 11-05-2008 16:12
[104249]het volgende , ik heb een mondeo uit '95 1.8 16 v grijs klepdeksel 85 kw (gekocht met kapotte koppakking)
cil. kop gedemonteerd , kop laten vlakken en controleren , kop krom maar voor de rest in orde
(volgens revisie bedrijf).
dikkere koppaking gemonteerd , olie vervangen 5 w 40 vol synt. het spul weer inelkaar gezet,
maar de auto slaat niet aan , vonkt prima (nieuwe bougi's) het lijkt alsof hij in de inlaat vonkt.
wie heeft er nog een suggestie ?
alvast bedankt.