motor loopt niet meer lekker

2 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 16V
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-02-2008 17:17

[98392]ik heb een tijdje terug een koelslang gescheurt en die heb ik gemaakt maar nu loopt me de motor niet meer lekker hij stokt hapert en hij houd vermogen in

ik kan wel met hem rijden als ik rustig op het gas duw maar als ik goed gas wil geven hoor je ook soms een ploffent geluid lijkt wel dat die onverbrande benzine de uitlaat in duwt

zijn me nu waarschijnlijk de bobines nat geworden en kan het zijn dat die nu niet meer hun waarden halen met vonken

groeten lion beenkens