Geplaatst: 05-02-2008 22:21
[98421]Heel vaak als deze auto neergezet wordt wil hij na ongeveer 10 min niet meer aanslaan, geeft dan wel vonk, benzinedruk is goed, ontstekingsdelen nieuw, stopt heel af en toe ook onder het rijden, is geen pijl op te trekken, heb nu lampje in toevoer naar pomp gezet om te kijken of de stroom wegvalt, maar heb dat nog niet geconstateerd, zegt iemand dit iets?