motorproblemen tigra 1.4 16v

2 reacties

Merk
Opel
Model
Tigra
Type
Onderwerp
Motorcode
1400 16v
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-02-2008 20:41

[98473]mijn tigra heeft bij koude motor witte rook ook loopt hij tot een bepaald toerental op 3 cilinders. Ook tijdens het rijden stottert hij soms ook op toeren bij gas los laten wil hij wel eens uitvallen. Hij start normaal. En sommige dagen heb ik nergens last van.

Heb bougies al vervangen en hij verbruikt ook geen koelvloeistof

Het motor management lampje gaat ook af en toe branden maar dat is code 47 egr klep die zit inderdaad vast op dichte stant dus dat mag niks uit maken