Geplaatst: 11-02-2008 12:50
[98774]Heel simpel zou je zeggen! De auto stril bij het accelereren, onlangs zijn bijde aandrijfassen vervangen en is het iets minder maar de trilling zit er nog wel in. ook heb ik voor de apk de achterste motorrubber vervangen. Maar ook dit hielp niet voor het trillen??????