Geplaatst: 25-07-2009 1:22
[133748]hoi, wie heeft dit erder meegemaakt? als de auto koud is even geen last.
maar dan als je door trekt hikt/stoot die even bij ongveer 2500 toeren ben je daar door loopt die als de brandweer.
als je rustig gas geeft niet doet die het niet dacht ik ..
ook bij doortrekken blijft het gas aldoor even hangen,bij loslatten om over te schakelen schiet zelfs iets omhoog!!
is in duitsland bij de dealer geweest,alle warden kloppen
dpf filter goed sensoren goed lmm goed
sofware ge update laste versie
kable boom van de verstuivers is vervangen,
verstuivers zijn ultrasoon gereinidgt waaren goed vies,
wordt nu gezegt dat het moet de versteling van de turbo zijn zou ook vies zijn ...wie kan me helpen
vastbedankt s smith