Geplaatst: 28-07-2009 15:04
[133974]Hallo
Ik heb een bmw x5 met als probleem er een hoge piep toon over mijn speakers te horen krijgt, als de fm radio aan staat of een cd
Bij de am radio heb ik er geen last van.
Al het een en ander gewisseld zoals monitor en orginele versterker achterin.
Wie kan mij helpen
Mvg
Frank