radio x5

4 reacties

Merk
BMW
Model
X5
Type
Onderwerp
Motorcode
4.4
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-07-2009 15:04

[133974]Hallo

Ik heb een bmw x5 met als probleem er een hoge piep toon over mijn speakers te horen krijgt, als de fm radio aan staat of een cd

Bij de am radio heb ik er geen last van.

Al het een en ander gewisseld zoals monitor en orginele versterker achterin.

Wie kan mij helpen

Mvg

Frank