Geplaatst: 29-07-2009 16:45
[134071]Deze wagen valt koud stil stationair. Warm draait hij ook beroerd gedurende ongeveer 30 seconden. De inspuittijd bedraagt dan 6-7 ms i.p.v. 2,7 en hij meet 850 mBar in sprutstuk i.p.v. 400. Nadien loopt hij goed ! Vaak geeft hij dan foutcode tijdens warmlopen. P0170, fout in brandstofinspuiting, krijgt hij als eerste. Nadien fout i.v.m. rijk mengsel . Ik heb de wagen op toeren een flesje gas cleaner van Forté laten opzuigen en nadien flink gas gegeven... maar tot nu geen resultaat . Iemand een idee ?