Geplaatst: 30-07-2009 12:56
[134135]collega's
heb een probleempje met een zafira b.
de klacht is dat hij constant de melding op het display geeft dat we het mistlicht moeten controleren maar de mistlamp werkt perfect.
heb de kabels nagekeken en uitgemeten. maar niets te vinden.
het zit wel zo dat hij beschikt over een trekhaak.
heb nu de stekken uit de rec (achterste module) getrokken voor te zien of de melding terug komt.
hij is ook eveneens geprogrammeerd voor het gebruik van een trekhaak.
heeft er iemand suggesties of tips?
alvast vriedelijk bedankt!