Geplaatst: 02-01-2009 11:29
Beste,
U had in Mei een probleem met een Ford KA waarvan de kilomerteller niet werkte + foutmelding ABS en motor.
Ik heb identiek hetzelfde probleem met mijn Ford KA van 2,5 jaar oud en 6000 km.
Bij de Ford dealer wil men de abspomp vervangen (1200 euro + 300 euro werk)
Ik zag dat U ontdekte dat achter het schutbord een kabelbreuk was.Bedoel je met schutbord het dashboard ? Ik woon in Belgie.
Heb je een idee of ik heel het dashboard moet afbreken ? Of een klein gedeelte.
Ik vermoed dat een draad niet zomaar breekt ? Het zal misschien een fabrieksfout zijn , waardoor verschillende wagens dit probleem krijgen ? Ik denk dat er dus veel kans is dat mijn draad ook op dezelfde plaats is gebroken als bij U.
Bedankt al op voorhand voor een reactie .
Bob Jespers
0032476522112