Geplaatst: 11-02-2008 23:40
[98835]Hallo
Ik heb hier een fabia waar de verlichting van flikkert ZONDER dat het stuur wordt verdraait, dynamo is op een testbank gecontroleerd, spanningsregelaar is vervangen
bedrading onder luchtfilterhuis open gemaakt en verlegd en droog gemaakt
massa punten gereinigd, draaihoeksensor al vervangen accu al getest
soms is deze auto ook een aantal dagen goed
geeft nu ook een aantal foutmeldingen
in stuurbekrachtiging 1317
816
in verdeelkast (gataway) 907 en 1598
Gerrit