Koppeling Vivaro

9 reacties

Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Motorcode
1,9
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-02-2008 10:05

[99029]Gisteren diagnose gemaakt dat er remvloeistof/koppelingsvloeistof lekt tussen de versnellingsbak en de motor.

Waarschijnlijk het hydraulische druklager , dat door een belletje met de Opel bevestigt werdt.

Nu is mijn vraag , weet iemand hoeveel tijd voor zo een klus staat en zo ja , is er ook nog speciaal gereedschap voor nodig ?

Gegroet maarten