Geplaatst: 15-02-2008 10:05
[99029]Gisteren diagnose gemaakt dat er remvloeistof/koppelingsvloeistof lekt tussen de versnellingsbak en de motor.
Waarschijnlijk het hydraulische druklager , dat door een belletje met de Opel bevestigt werdt.
Nu is mijn vraag , weet iemand hoeveel tijd voor zo een klus staat en zo ja , is er ook nog speciaal gereedschap voor nodig ?
Gegroet maarten