Geplaatst: 13-02-2008 8:35
Deze beresterke D-cat motor heeft slechts 50.000 km. gereden en het hele inlaatkanaal en en EGR klep zijn stevig vervuild door koolaanslag. De auto heeft steeds lange afstanden gereden. Daarbij heeft de auto heel soms het probleem dat hij boven de 120 km/u niet meer goed door trekt.
Heeft iemand hier ervaring mee en vooral de sterke vervuiling vind ik erg vreemd.
Wim.