Geplaatst: 14-02-2008 14:47
[98981]injectielampje brand als wij hem uitlezen geeft hij bovenste lambdasonde verwarming aan.
we hebben de lambdasonde vervangen maar naar twee weken gaat het lampje weer branden en geeft hij weer de zelfde fout aan.we zijn er ook mee naar de fiat dealer geweest om uit lezen en daar gaf hij aan dat alle twee de lambdasonde niet goed werkten dus twee orginelen lambdasonde gemonteert.maar naar drie weken ging weer het lampje branden met de zelfde fout.mijn vraag is wie kent dit probleem?