Geplaatst: 21-02-2008 19:32
[99498]eerst de druklager kapot (lekte) na het vervangen van een komplete koppeling en een nieuwe druklager schakelt en rijd de auto weer top .
maar nu plots na een 3000 tal km begint de auto hevig te schokken bij het vertrekken in eerst vitesse .
eens de wagen warm is dit probleem weg of toch minimaal te voelen .
kan het het vliegwiel zijn wat stuk is ?.