koppeling vivaro

3 reacties

Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Motorcode
19 dti 100 pk
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-02-2008 19:32

[99498]eerst de druklager kapot (lekte) na het vervangen van een komplete koppeling en een nieuwe druklager schakelt en rijd de auto weer top .

maar nu plots na een 3000 tal km begint de auto hevig te schokken bij het vertrekken in eerst vitesse .

eens de wagen warm is dit probleem weg of toch minimaal te voelen .

kan het het vliegwiel zijn wat stuk is ?.