Geplaatst: 21-02-2008 16:41
[99485]Wie weet een oplossing? Klant klaagt over slecht starten bij koude motor. Gloeiboegies e.d. prima in orde.
Volgens wegenwacht zit er na lang stilstaan lucht in de dieselleiding. Inderdaad zien we bij lopende motor erg veel luchtbellen in de transparante leiding. Alle klemmen en slangen lijken goed dicht.
Heeft iemand hier ervaring mee? Paul Lammers