Geplaatst: 30-06-2008 15:26
[107028]hallo, heb een audi in de garage staan die geeft de storingscode , cilinderrij 1 mengseladaptie overschreden, voorkatalysator werking. De storing komt er ongeveer na twee dagen pas opduiken nadat je m gereset hebt. Uitlaatgasemissie is goed in allebei de uitlaten en de t scoop beeld van de lambda sensoren zien er ook goed uit. Wat er ook gebeurt is dat als je van neutraal naar de drive schakelt dan duurt t ongeveer 3sec voordat die gaat rijden, als je dan te vroeg gas geeft dan klapt die in zijn 1ste versnelling, (misschien is er een verband?). Geen storingscode in de automatische transmissie. Als je de motor op 1800 toeren houdt en de versnelling in neutraal voel je wel een trilling in de motor opkomen. Gasklep schoongemaakt en in basis gezet heeft niet geholpen. misschien iemand een idee?