Geplaatst: 29-06-2008 10:43
[106964]Hallo,
heeft er iemand ervaring met het afsluiten van een EGR klep bij een 1.6MPI in een Punto?
Ik heb een punto waarvan de cilinderkop stuk is. Ik zou er een cilinderkop van een Tipo 1.4 op leggen. Deze is zo goed als identiek aan die van de Punto. Behalve natuurlijk dat er bij de punto bij de 3de cilinder een kanaal in de cilinderkop zit voor de EGR...
Ik vraag me dus of het motormanagement hier moeilijk over zou doen als die EGR klep zelf gewoon blijft werken maar dan zonder effectief uitlaatgas terug te voeren.
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Jeroen.