Geplaatst: 30-06-2008 22:46
[107060]Hallo
Ik krijg woensdag of donderdag een caddy binnen die weer de inlaatbuis (hardplastic) gescheurd heeft.Je zou zeggen dat de turbodruk te hoog is.Nou lijkt mij dat de druk eigenlijk niet te hoog kan worden,de motor zou dan direct in de noodloop moeten gaan lijkt mij.Waar word de turbodruk gemeten (voor de ECU)?
En zijn er nog meerdere dingen die ik miss over het hoofd zie?
MVG Bennie