inlaatbuis voor 3e keer lek caddyTDI

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Caddy
Type
Onderwerp
Motorcode
TDI 66kw
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-06-2008 22:46

[107060]Hallo

Ik krijg woensdag of donderdag een caddy binnen die weer de inlaatbuis (hardplastic) gescheurd heeft.Je zou zeggen dat de turbodruk te hoog is.Nou lijkt mij dat de druk eigenlijk niet te hoog kan worden,de motor zou dan direct in de noodloop moeten gaan lijkt mij.Waar word de turbodruk gemeten (voor de ECU)?

En zijn er nog meerdere dingen die ik miss over het hoofd zie?

MVG Bennie