Geplaatst: 30-06-2008 18:11
[107036]Hallo, een vreemd probleem, het gaat om een handmatige airco. De airco blaast koud en is opnieuw gevuld maar zodra de motor op temperatuur komt blaast de airco warm.
Als je de motor stationair laat draaien dan blaast de airco langdurig koud, zodra je gaat rijden niet meer tot de motor weer afgekoeld is.
De ventilatoren gaan netjes aan.