2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-07-2008 20:39
[107225]moter gaat in nood loop, als ik door trek naar een hogere snelheid bv boven 130 km dan gaat hij volgens mij in de nood loop, en houd behoorlijk in.
aoto trekt ook niet goed door, wie kan mij helpen.