moter houd in bij 130km pu

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
tdi 1.9
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-07-2008 20:39

[107225]moter gaat in nood loop, als ik door trek naar een hogere snelheid bv boven 130 km dan gaat hij volgens mij in de nood loop, en houd behoorlijk in.

aoto trekt ook niet goed door, wie kan mij helpen.