Geplaatst: 04-08-2008 1:26
Beste,,
Mijn motor maakt een zeer luid ronkend lawaai als ik lichtjes op mijn gaspedaal duw en ook bij het optrekken denk aan het geluid van een boxermotor van een subaru impreza bv.
Hij trekt ook zeer langzaam op,en viel stil als ik rem tot volledige stilstand.
Ik heb de bougies+kabels nagekeken,batterij half uurke afgekoppeld,benzinepomp maakt ook een zingend geluid,ik weet niet als ik de ga vervangen dat mijn probleem zal opgelost.Misschien dat jullie mij even kunnen helpen alvast bedankt.