Geplaatst: 13-11-2008 9:33
deze motoren hebben al eens te kampen met een verstopte oliezeef als gevolg van slecht afdichten van de zitting van de injectoren. Hierdoor zetten er zich roetdeeltjes vast op de zeef en begint deze te verstoppen, vandaar waarschijnlijk dat af en toe lampje oliedruk gaat branden. Misschien is er op die moment iets stuk gegaan door te weinig smering. Mijn raad is om even carter te demonteren en de zeef te inspecteren, is niet lang werk en is direct zichtbaar