Geplaatst: 13-08-2008 9:29
[109643]hallo,
mijn auto die houd nogal in met een koude motor tussen de 1500 en 2000rpm
ten eerste zijn er al diverse slangen vervangen die lekkage hadden zoals carterventilatie en
van de omloopluchtklep en de grote slang naar het gasklephuis. tevens gasklephuis gereinigd en
alle filters en bougies vervangen natuurlijk door originele onderdelen en de koelvloeistoftemp.sensor
vervangen. geen foutcodes is bij bert story uitgelezen.
iemand enig idee...