Geplaatst: 13-08-2008 16:11
[109666]het probleem is dat deze bmw spontaan is afgeslagen en sinds dien alleen nog maar hort en stoot en ongeveer 3 minuten loopt en dan weer afslaat en dan noet meer aan wil slaan pas na een helf uurtje weer en dan weer het zelfde verhaal. De krukas positie sensor geeft een goed signiaal en de krukas poelie is niet gebroken.
De nokken as positie sensor is ook gemeten en geeft ook een goed signiaal.
ik hoop op veel goede reacties alvast bedankt hiervoor.